I
ndija uspostavlja nova pravila za upravljanje internetskim firmama poput Facebook Inc., WhatsApp i Twitter Inc., svježi izazov za američke divove na ogromnom tržištu koje je ključno za njihovo globalno širenje.
Nove smjernice, objavljene u četvrtak, kažu da kako bi se suprotstavili porastu problematičnih sadržaja na mreži poput lažnih vijesti i nasilnih materijala, posrednici moraju uspostaviti "mehanizme za rješavanje žalbi" kako bi riješili žalbe korisnika na objave i podijelili s vladom imena i detalje za kontakt za „oficire za pritužbe“ u firmama. Ovi službenici moraju uvažiti žalbe u roku od jednog dana i riješiti ih u roku od 15 dana.
Firme društvenih medija moraju ukloniti materijal koji uključuje eksplicitni seksualni sadržaj u roku od 24 sata od prijave. Firme takođe moraju imenovati službenike i kontaktirati ljude - koji žive u Indiji - kako bi koordinirali sa agencijama za provođenje zakona i rješavali pritužbe. Pravila kažu da neke firme moraju pomoći u identificiranju "prvog začetnika" nekih poruka.
"Cijenimo širenje društvenih medija u Indiji", rekao je u četvrtak Ravi Shankar Prasad, indijski ministar elektronike i informacijske tehnologije.
Primjedbe
Objavi komentar